deprese

Dobrý den,mám přítele který se nyní rozvádí.Stále řeší ex..i o ní mluví a bere prášky na depresy,nebot mu dělá bývalá naschvály ohledně dětí atd.Mne to začíná vadit i zároven si kolikrát rejpnu a pak mě to mrzí.Volá si s kamarády a zjištuje koho asi jeho ex.má.Přijde mi ,že jí stále miluje i přes to ,že na něj byla zlá,nadávala mu magore,ponižovala ho a podváděla.V sexu už vůbec žádná vášen,jestli prášky antidepresiva snižují chut?Někdy mi přijde ,že je myšlenkami jinde.K doktorovi by už nešel,nebot prý před rokem mu zdrav.sestra řekla(,že když jeho žena ho povedla a Vy jste nebyl svatý,,?)O té doby nemá důvěru…bere jen prášky..Nevím,jak dál a jestli to má s ním smysl být?Miluji ho to ano.

1 komentář u „deprese

    Karel Chába Září 4, 2017

    Dobrý den, ano, u někoho prášky snižují libido. Ano, myslím si, že svou ex nemá v hlavě vyřešenou. Nevyrovnal se zatím s tím, co se stalo, a bude to mít přirozeně dopad na váš vztah. Nepočítejte s tím, že by se váš vztah nějak zásadně zlepšil, pokud nebudete situaci řešit, a to nejlépe s odbornou pomocí.

Svůj dotaz vložte do formuláře zde

Komentáře

Své komentáře prosím formulujte maximálně do 700 znaků!
Jakmile bude váš komentář zodpovězen, budete upozorněni e-mailem. Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

* povinný údaj

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů