Vztah se ženatým mužem

Vztah se ženatým mužem je velice ožehavé téma. Společnost na takovéto vztahy nepohlíží s velkým pochopením. Přesto jsou vztahy s ženatými muži častější, než si většina myslí.

Co ženy do takových vztahů táhne? Mají tyto vztahy budoucnost, nebo jsou předem odsouzeny k bolestnému konci?

Proč si ženy začínají se ženatým mužem?

Někdy jde o čistou vypočítavost, náhodu a někdy je to touha po dobrodružství. Dost často na začátku vše vypadá úplně nevinně a dotyčná si neumí představit, kam až celá situace dojde.

Druhy motivace pro vztah se ženatým mužem

Ty, které do toho jdou zcela a nepokrytě ze zištných důvodů, mají nejčastěji tyto druhy motivace:

Nevázanost

Nechtějí se ve vztahu vázat a ženatý muž je ideálním řešením. Večer musí být doma, o víkendech na chatě. Samozřejmě, že s rodinou. Takže zbývá spousty volného času.

Peníze

Bohatý milenec je ideálním řešením pro některé ženy, které si na své potřeby nechtějí vydělávat. Rozdíl mezi přítelem a milencem je v tomto případě ten, že milenec se musí věnovat rodině. Tedy, nemůže si až tak nárokovat všechen volný čas milenky pro sebe. Přítel, který „dotuje“ svou milou naproti tomu vyžaduje velkou časovou a citovou oddanost.

Náhoda

Dotyčná na začátku vůbec nehledá. Tyto vztahy se vyvíjejí pomalu a plíživě. Často tomu je tak na pracovišti. Ona je osamělá, on je pozorný a chápavý. Začnou se vídat i mimo pracoviště a je to. Na začátku na rozdíl od první skupiny nic neplánuje a nechává tomu zcela volný průběh.

Dobrodružství

Hledá dobrodružství a ženatý muž je na to ideální. Ten nádech něčeho zakázaného, ten pocit, že svádí muže jiné ženy je opojný. Celé je to tak vzrušující, že některé ženy prostě neodolají.

Ovšem všechny motivace mají jedno společné. Pokud v mileneckém vztahu postupně začnou hrát roli i city, vše se komplikuje. Žena již nechce být pouhou milenkou, se kterou muž ukojí své sexuální touhy a poté se vrátí k manželce a dětem. Chce něco víc. Chce plnohodnotný vztah.

Tato situace je pro ženu extrémně citově náročná. Nejenom že miluje muže, který je v manželském svazku s jinou. Některé také musí bojovat s výčitkami svědomí, že vlastně ubližuje jeho rodině. Muž totiž začne svoji manželku a děti zanedbávat, aby se mohl věnovat své milence.

Je třeba brát věci realisticky

Ženy, které se rozhodnou jít do vztahu s ženatým mužem, by se měly hned na začátku podívat pravdě do očí. Ten vztah nikdy nebude stejný, jako kdyby byl muž svobodný. Vždy tam bude hrát nějakou roli manželka a děti. Tomu se není možné vyhnout. S tím je potřeba počítat.
Žena pak musí zvážit, zda jí ženatý muž za všechny problémy, komplikace a námahu vlastně stojí.

Je možné vztah utajit?

Obvykle se oba dva snaží udržet vztah v tajnosti. Bohužel v naprosté většině případů se vše dříve či později prozradí a manželka se o nevěře svého muže dozví. I když jsou oba milenci velice opatrní, snadno se může stát, že je nějaká náhoda prozradí. Někdy nejde o náhodu, ale manželka cíleně pátrá po nevěře, neb má silné tušení, že je podváděna.

Opustí pro mě svoji manželku?

Žena ve vztahu se ženatým mužem musí počítat s dvěma různými konci.

  1. Svoji současnou rodinu opustí a začne se naplno věnovat své milence. Ovšem to nemusí být pro dotyčnou vítězství, neb některé ženy pak často trpí nedůvěrou. Už jednou opustil svoji ženu pro milenku. Neudělá to i mně?
  2. Svoji rodinu opustit nechce. Pak se žena musí rozhodnout, jestli chce být pouhou milenkou ženatého muže, nebo zda by nebylo lepší se s ním rozejít.

Uvažujete o vztahu se ženatým mužem a chcete se poradit, zda to má smysl? Udržujete vztah se ženatým mužem, ale problémy vám pomalu ale jistě začínají přerůstat přes hlavu a vy nevíte, jak se z toho všeho vymotat? Poraďte se s odborníkem na mezilidské vztahy. Kontaktujte mě a já vám pomohu najít řešení, které vás navede na cestu ke šťastnějšímu životu. Vše samozřejmě v naprosté diskrétnosti.

autor článku: Karel Chába

Novinky
na váš e-mail.:

Jak zvládat partnerské vztahy

Informace o zpracování osobních údajů
Zadat váš email

Zaslat na email

vytisknout

101 komentářů u „Vztah se ženatým mužem

    Milena Červenec 1, 2012

    Dobrý den,
    s ženatým přítelem jsem se scházela 5 let(já teď 39, on 48).3 roky jsme nechteli nic řešit,já tehdy rozv.s 10-letým dítětem, on ženatý.Vyhovovalo nám to oběma!Pak jsme začali řešit, že spolu chceme žít!Přítel od 35 let spolu žili vedle sebe. Říkal ji to kolikrát, prý nevnímala. Mají 2 skvělé dospělé a samostatné děti, kvůli kterým byl partner“hnán“dopředu“.Před 2lety řekl, že chce od ženy odejít.Uvědomila si, kde dělala chyby, žádala o šanci, dostala ji.1,5roku jsme se neviděli.Není to prý u nich ono.Miluje mě,ji má rád.Ona to ví,ale řešit to nechce.Rád by se s ní rozešel v dobrém,asi to nepůjde.Má náš vztah šanci?Bojím se, že to opět nezvládne.Nechci si dávat plané nadějě.DÍKY
      Karel Chába Červenec 2, 2012

      Dobrý den, v první řadě byste si oba měli konkrétně ujasnit, co od společného vztahu chcete. Viz článek http://www.partnerske-vztahy.eu/partnerska-dohoda/ . Pokud se shodnete, tak by měl odejít od ženy a žít s vámi. Pokud to budete dělat tak jako doposud, tak váš vztah moc šancí nemá. Otázkou také je, zda vůbec chce od ženy odejít. To byste měla vyřešit tím, že pokud se shodnete na představě o vašem společném soužití, tak si stanovíte datum, do kdy odejde od ženy k vám. Pak se rychle ukáže, jak to doopravdy je.
    Anonym Červenec 3, 2012

    Dobrý den, mám vztah se ženatým 12let. Oba jsme byli zprvu zadaní. Můj vztah s manželem ale dlouhodobě nefungoval, proto jsem ho ukončila. Nyní jsem se dostala do stavu, že si připadám jen na uspokojení sex.potřeb mého ženatého mience. Řekla jsem mu, že jak se cítím a on se uzavřel a taď se mnou moc nekomunikuje. Ale vytratily se různé pozornosti, kterými mi předtím projasňoval dny. Je to stereotyp. Žádná zmínka, že by chtěl se mnou žít. Netrávíme žádný volný čas spolu. Mám ho ráda ale je mi z toho smutno a nevím jak pokračovat dál.
    děkuji Majka
      Karel Chába Červenec 10, 2012

      Dobrý den, neb jste započali vztah jako milenci a v současné době se zásadně změnila situace, tak si musíte otevřeně říci, jak dál a co kdo od vztahu a partnera chce. K tomu vám doporučuji tento článek, dle něhož si konkrétně ujasněte, co každý z vás očekává http://www.partnerske-vztahy.eu/partnerska-dohoda/ . Pokud se neshodnete nebo nebudete chtít vaši situaci řešit, tak vážně zvažte, zda ve vztahu pokračovat. Pokud bude žádoucí vztah ukončit, nicméně vy toho nebudete schopna, tak vám rád pomohu na osobní konzultaci, abyste situaci zvládla.
    l. Červenec 5, 2012

    take mam vztah se zenatym, ted to bude rok.zacalo to nahodou a ani ve snu by me nenapadlo kam az to zajde. zamilovala jsem se do nej strasne,nemohu bez nej byt.bohuzel jsme se sblizily v dobe kdy se mu narodil prvni syn,coz celou situaci znacne komplikuje.vim ze manzelku za zadnou cenu opustit nechce i kdyz ji se mnou podvadi. ja se jen neskutecne trapim
      Karel Chába Červenec 10, 2012

      Dobrý den, pokud víte, že ženu neopustí, tak vám doporučuji, abyste vztah ukončila. V první dny to bude bolet, nicméně z dlouhodobého hlediska se vám to zásadně vyplatí. Doporučuji tento článek http://www.partnerske-vztahy.eu/jak-se-vyrovnat-s-rozchodem/ a zařiďte se dle něho. Pokud by se vám to samotné nedařilo, tak vám rád pomohu na osobní konzultaci. Držím palce.
    M Červenec 22, 2012

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, může člověk umřít žalem? protože já takový pocit mám…..úzkost, sevřená žebra, bolest na srdci, motání se v hlavě…..
      Karel Chába Červenec 24, 2012

      Dobrý den, můžete se dostat do velmi těžkých depresí a mezi lidmi s tak vážnou depresí je hodně sebevražd. Takže vám doporučuji, abyste okamžitě vyhledala odbornou pomoc. Držím vám palce.
    Veronika Srpen 4, 2012

    Dobrý den, prosím o radu… Dnes jsou to 4 dny co mi můj milenec oznámil, že dává přednost rodině. Nechápu to. Bavili jsme se o vyřeešní problému neustále. Večer před událostí mě ujišťoval, že mě velmi miluje a že nás žádná hranice nerozdělí, že je možná pravá chvíle přiznat manželce náš vztah. Než za ní odjel psal, že mě miluje a že mu chybím. Za 6 hodin přišla sms, že rodinné pouto je silnější a že rozhodnutí udělal. Jsem velmi zklamaná a zraněná. Výdali jsme se 7měsíců, pět dní v týdnu. Domů jezdil na víkendy. Psal mi každou hodinu po celou dobu našeho vztahu. Bylo to velmi intenzivní a proto nechápu co se nyní stalo. Ujiťoval mě, že nic s ní napravovat nechce. Prosím o Váš názor. Děkuji
      Karel Chába Srpen 7, 2012

      Dobrý den, bohužel takto dopadá velké množství vztahů se ženatým mužem. Proč konkrétně se tak zachoval váš milenec, nemohu vědět. Jeden z nejčastějších důvodů je, že dotyčný od začátku lže. Chce si jen užít, uniknout od stereotypu, něco si dokázat. Další velmi častý důvod je ten, že to dotyčný myslí vážně, respektive tomu věří. V hlavě si pohrává s touto myšlenkou a psychicky mu to dělá dobře. Dává mu to naději v lepší zítřky. Nicméně v momentě, kdy je postaven před rozhodnutí, tak si uvědomí, co vše by ho čekalo. Realita se zásadně odlišuje od představ. Je pak mnohem jednodušší opustit milenku než ženu, děti a společný majetek. Člověk, který není v manželství spokojen, by se měl rozvést, psychicky se vyčistit a pak teprve si hledat nový protějšek. Přechod z jednoho vztahu do druhého je často psychicky velmi náročný a jen málokdo to dokáže. Myslím, že byste se s tím měla smířit a uvědomit si, s kým jste to chtěla žít, neb celé to jeho chování má velkou vypovídající hodnotu.
        Veronika Srpen 20, 2012

        Děkuji za Vaši odpověď. S celou věcí jsem se jakžtakž smířila, ale milenec po týdnu začal naléhat, že udělal chybu a že mě chce zpět. 14dní mě neustále prostřednictvím sms prosil o odpuštění a že dokáže že jsem jeho pravá životní láska. Reagovala jsem slovy, že až mě o tom přesvědčí začnu o tom přemýšlet. Za 1,5hod po jeho ujištění, že mě dokáže svou lásku mi opět napsal, přesto všechno zůstávám s rodinou, že ho potřebují a on je. Myslím, že jsem narazila na psychicky labilního jedince a celou věc jsem mu jasně vysvětlila ne moc vybranými slovy. Doufám, že nyní už mě kontaktovat nebude. Je neuvěřitelné jak se z člověka, který vystupuje velmi suvereně a má velmi vysoké postavení stane toto
          Karel Chába Srpen 21, 2012

          ….potvrdilo se to, o čem jsem psal a máte jistotu o vašem dalším postupu. Držím palce.
    Ema Krusová Září 5, 2012

    Dobrý den, mám již 3 roky vztah s ženatým mužem. Je o 15 let starší, mně je 25.Velmi se milujeme a cítím lásku i z jeho strany. Zhruba po prvním roce vztahu jsem se teprve dozvěděla, že je ženatý,tuto ránu ale náš vztah ustál, protože jsem do něj byla slepě zamilovaná. Jsme spolu od té doby další dva roky, ale čím dál víc mě mučí představa, že tráví čas s jinou ženou a že de facto patří jiné ženě. Nemůžu po něm chtít, aby ji opustil,protože mají tři děti školního věku. Vím, že patří k rodině a on to ví také o to horší je vyřešit tuto patovou situaci.Jsem přesvědčená o tom, že je do mě stále zamilovaný.Představa, že ho budu muset opustit,abych si sama mohla založit rodinu je pro mě děsivá…
      Karel Chába Září 7, 2012

      Dobrý den, i když jste v tom nevinně, neb jste první rok nevěděla, že je ženatý, tak budete muset vzít odpovědnost na sebe. Váš milenec nemá důvod, aby něco měnil. Takto mu to asi vyhovuje. Pokud tedy nechcete být věčně ta druhá a navíc si chcete pořídit rodinu, tak ho budete muset opustit. Chápu, že je to pro vás složité a pokud si myslíte, že to sama nezvládnete, tak se na mě obraťte skrze službu osobní konzultace.
    Anonymka Září 6, 2012

    Dobrý den, 10měsíců mám vztah s ženatým mužem. Před necelými dvěma měsíci odešel od rodiny s tím, že manželce řekl, že mě miluje a chce semnou být. S manželkou jim to neklapalo, měla jiné zájmy, jeho si nevšímala, byly jak on sám řekl pouze spolubydlící. Je to 14 dní co se mu rozbrečela a prosila at se vrátí domu, že si uvědomila,že jí chybí. s přítelem spolu bydlíme v místě kde má i firmu, takže ikdyby odešel budeme se vídat denně, nechce abych odešla, miluje mě a je neštastný že ode mě má odejít. brečí. ale chce se domů vrátit kvůli 16 letemu synovi. Chce sice odejít domu ale udajně až za týden, ten týden chce být semnou. Mám nějakou šanci zvrátit jeho rozhodnutí? plánovali jsme dítě atd.
      Karel Chába Září 11, 2012

      Dobrý den, to, co popisujete, je zcela běžné. Váš milenec nemá ujasněno/ukotveno, co chce. Seriál odchodů a návratů se může ještě několikrát opakovat, neb jak je evidentní z vašich řádků, tak se dotyčný rozhoduje jen na základě momentálních impulsů a ovládají ho v tom momentě emoce. Tedy racionální zvážení všech pro a proti chybí. Například to, že má syna a že mu bude chybět, musel vědět už před tím, než odešel. Doporučuji vám, abyste ho nijak nedržela a naopak apelovala na to, aby si vše řádně ujasnil. Pak teprve bude jeho rozhodnutí pevné a budete mít jistotu, co a jak bude do budoucna. Bohužel většina lidí v této situaci si neumí poradit a potřebuje pomoc. To si ovšem neuvědomují a dokáží uvádět do nejistoty i dlouhé měsíce nejen sebe, ale i všechny zúčastněné. Pokud bude potřeba, rád pomohu formou osobní konzultace.
        Anonymka Září 12, 2012

        V tuto chvíli ví co chce, chce dát manželce šanci, byli spolu 25 let a proto jí tu šanci dává, jenže já v den jeho odchodu zkolabovala následně jsem byla převezená do nemocnice. antidepresivá které mám předepsane mi nepomáhaji. Nechci jej ztratit, on chce abych i nadále zůstala v bytě na jeho firmě. Manželce samozřejmě řekl, že semnou to snaží ukončit, ale to on samozřejmě nechce. Nevěřím tomu, že jeho manželka je schopná se změnit na dlouho a to mě tady lastně drží…jenže můj psychický stav je horší a horší a nejsem v situaci, kdy bych si mohla dovolit z toho bytu vlastně odejít. Slíbil mi i nadale finanční a veškerou pomoc. Miluji ho a nevím jak dále…
          Karel Chába Září 12, 2012

          ….nemohu s vámi souhlasit, že ví, co chce. Kdyby to věděl, tak je buď s vámi a rodinu opustí nebo opustí úplně vás (přetrhá veškerou vazbu) a odejde za ženou. To, jak se k vám chová, má své důvody (přesně je zná on), nicméně příčina jeho chování je v tom, že nemá jasno. Držím palce, abyste našla sílu a situaci zvládla.
            Anonymka Září 13, 2012

            mě odsud pryč nepošle poněvadž dle jeho slov má za mě velkou zodpovědnost a nechce abych skončila na ulici….U nich doma je to udajně divné a manželka se udajně přemáhá…jenže nevím jestli mám sílu na to sedět tady po večerech sama s pocitem tím, že oni usínají vedle sebe a hrají si na to , že se nic nestalo…
            Anonymka Září 13, 2012

            Mě to připadá, že nevěří, že jim to vydrží dlouho a proto chce abych tady zůstala já…
    Ela Září 19, 2012

    Dobrý den.
    Před půl rokem skončil můj vztah s o 18 let starším ženáčem. Prý se o nevěře dozvěděla manželka a žadonila,aby s ní zůstal a on to udělal. Mě má rád,ale s ní žít musí. Od té doby se neozval,ale já poslední dobou přemýšlím,zda ho kontaktovat,mám pocit,že to nemám pořád u sebe vyřešené. Asi potřebuji ještě nějak dorazit,vzít si i tu poslední naději,a pak snad už jít dál. Po rozchodu jsem strašně trpěla.nemohla dýchat,jíst,prostě nic. Nevím,co dělat,jak na něj zapomenout. On už je asi jinde,když se neozývá,že?Jiny vztah navazat zatím nemužu,nebylo by to fér. Mám mu napsat nebo to přejít a čekat,že to přejde? Děkuji za radu.
      Karel Chába Říjen 18, 2012

      Dobrý den, chápu vaši situaci, ale nevyřešíte ji tím, že ho budete kontaktovat. Je to iracionální berlička. Pak bude jiná a zase jiná. Nikdo vám nevyřeší vaši bolest. To musíte udělat sama, jen za sebe. Ano, pokud se neozývá, tak k tomu má jistě nějaký důvod. Doporučuji vám, abyste si přečetla tento článek http://www.partnerske-vztahy.eu/vzorce-chovani/ a zvážila, co pro sebe můžete udělat.
    anonymka Říjen 17, 2012

    Dobrý den,začala jsem vztah s ženatým mužem,známe se teprve 10 dní.Jeho 25lete manželství je mrtvé,on miluje mne a ja jeho a zažívame splečne krásne chvíle.ptala sem se či se jednou bude chtít rozvést a on že vtom hraje jeho majetek sní.a ze nebude pak problém,vím že je to dost brzo se na to jeho ptát,ale citím že mi moc chybí,jeho děti jsou už dospěle takže není problém se často sním vídavat.Mám ale ztoho vše strach či to bude klapat nebo ne.Řikal mi,že doufá že s mojí strany to není žadný úlet,a ja na to že ne.Jsem sama s dětmi se kterymi žiji a nedokažu si představit kdyby mě opustil,je ode mne starší o 7let,ikdyz spolu nežijem zatím nám to klape,Prosím o radu,děkují.
      Karel Chába Říjen 18, 2012

      Dobrý den, vřele vám doporučuji, abyste v období zamilovanosti nedělala zásadní životní rozhodnutí spojená s partnerem. Užívejte si, jak jen teď můžete, a nechte vše uzrát. Dejte tomu čas. Pokud to není možné, neb vás ovládají vaše strachy, tak si přečtěte tento článek http://www.partnerske-vztahy.eu/vzorce-chovani/. Je zásadně špatně rozhodovat se na základě strachů a dělat iracionální rozhodnutí. To se vám nevyplatí, a pak si na mě vzpomenete.
    Pavlína Říjen 18, 2012

    Dobrý den, vztah se ženatým mužem mám 4 roky, jsem 6 let vdova, 2 dospělé děti. Velmi se milujeme, partner mi řekl,že by byl šťastný, kdybychom spolu mohli být, ale že mi nemůže slíbit, že se bude schopný se ženou rozejít. Bojí se že ho odsoudí děti (dospělé, ale studují, žijí ještě doma). Jeho žena na vztah několikr. přišla, nyní se se vším smířila a rozvádět se nechce, prý čeká až ho to přejde. Respektuji jeho rodinu, dokonce jsem zpočátku navrhovala, aby zkusil vztah se ženou zachránit, ale ten náš je naopak stále lepší a těsnější.Proto mi posl.dobou připadá tento způsob žití absurdní. Nedokážu mu ale říct, že by se už měl rozhodnout. Mám se do toho donutit nebo čekat až se rozh.sám?
      Karel Chába Říjen 23, 2012

      Dobrý den, pokud vám už nevyhovuje, jaké je vaše soužití, tak se budete muset překonat a požádat ho, aby celou věc jednou provždy vyřešil. Znám ze své praxe případy, kdy vše vypadalo idylicky i několik let, nicméně v momentě, kdy se měla věc rozhodnout, se vše ukázalo být jinak a bylo po lásce. Vždy je totiž otázkou, jakou má člověk motivaci, aby situaci (ne)řešil. Držím vám palce.
    Fierre Říjen 20, 2012

    Dobrý den,bohužel i já jsem jedna z mnoha,která spadla do vztahu s ženatým mužem,bohužel je to už zřejmě předem prohraná bitva,neboť mně je 18let a jemu o 17let víc. Scházíme se už několik měsíců,jsem do něj strašně zamilovaná,ale on o tom neví-tedy nikdy jsem mu to neřekla a je to čím dál horší to v sobě dusit.Protože vím,že rodinu neopustí,má svoje děti nade všechno rád. Nedokážu si představit,že bych ho měla (snad dobrovolně?!) opustit.
      Karel Chába Říjen 23, 2012

      Dobrý den, doporučuji vám tento článek, ve kterém se dočtete, proč nejste schopná udělat rozhodnutí, o kterém víte, že je správné http://www.partnerske-vztahy.eu/vzorce-chovani/ . Pokud totiž nedokážeme překonat svůj strach, tak nejde o nic jiného, než o naše vnitřní nastavení. Pokud budete potřebovat, rád vám pomohu při osobní konzultaci.
    Gabri Listopad 2, 2012

    Dobrý den,je mi 21 let,9měsíců chodím se ženatým mužem(je o 27let starší).Je to ital a jeho rodina žije na Sicílii,vidí se s nimi jednou za měsíc nebo dva.Nikdy jsem nepoznala muže jako je on,miluji ho a on mě.Vztah s jeho manželkou je v troskách,když je ona tady,jejich vztah je naprosto chladný(volají si každý den,ale udržují ho pouze kvuli 2dětem,ale ti jsou skoro dospělé).Prakticky spolu bydlíme,nevidíme se pouze,když oni přijedou.Všichni mě od toho vztahu zrazují..ale já jsem šťastná,ničí mě jen to pomyšlení, že spolu nebudeme věčně..Všichni mi říkají,že jsem mladá a mám život před sebou a že on se nerozvede..Žiji s ním ze dne na den, bojím se budoucnosti..Poraďte mi..
      Karel Chába Listopad 5, 2012

      Dobrý den, jsou jen dvě možnosti. Budete žít ze dne na den, jak tvrdíte a přijmete vše, co k tomu patří, tedy i to, že to může kdykoliv skončit, že možná navždy budete ta druhá. Druhá možnost je, že to ukončíte hned. Všechny jiné možnosti jsou o tom, že budete trpět.
    Jana Listopad 13, 2012

    Dobrý den. Rok se scházím se ženatým mužem. Známe se asi 15let, během nich se mě snažil vytrvale zvát na schůzku, neúspěšně. Před rokem jsem souhlasila. On má dvě děti, já jedno a jsem bez partnera. On s rodinou tráví velmi málo času…bud je v zaměstnání, nebo se věnuje své druhé práci.Se mnou se schází většinou po večerech. Tvrdí, že až doplatí hypotéku na byt(tři roky), tak od ženy odejde, ale také říká, že má strach, aby ho děti měly rády. Na jednu stranu to chápu, na druhou by měl mít uplné jasno co chce, když začal nový vztah. Nikdy nemluví o naší budoucnosti, o všem možném se s ním dá bavit, ale o nás ne. Vždy elegantně změní téma hovoru. Začínám uvažovat o rozchodě.
      Karel Chába Listopad 16, 2012

      Dobrý den, nepřipadá vám zvláštní, že vás 15 let zve? Nevypovídá to o tom, že není schopen vyřešit svůj život anebo, že je to vše jinak? On nemůže doplatit hypotéku bez toho, že by žil se ženou? A navrch toho všeho nechce řešit budoucnost při debatě s vámi? Myslím, že až si upřímně sama sobě odpovíte, tak nebudete potřebovat názor nikoho jiného. Držím palce.
    Anonym Listopad 30, 2012

    Dobrý den, již dva roky mám vztah se zadaným mužem, s partnerkou je 10 let, mají dvouletého syna. Po roce bytí spolu o nás řekl své partnerce a od té doby se vše začalo kazit. Slibuje mi, že odejde, stále dává nějaká data svého rozhodnutí. Již mi příjde, že se vymlouvá. Když na něho uhodím( stále se kvůli tomu hádáme) , že chci, aby to vyřešil, tak vždy najde nějaký další jiný termín. Nevím, co dělat, nyní šel jeho syn na operaci a tak se nám termín opě posunul. Jsem již v koncích, nedokáži to skončit já, jelikož stále vidím naději toho, že budeme spolu, že až syn bude po rekonvalescenci, že se mnou příjde. Můžete mi řící, zda máme my dva šanci, zda mám počkat a jak se chovat? Děkuji.
      Karel Chába Prosinec 7, 2012

      Dobrý den, pokud máte pocit, že termínů, které váš partner posunul, bylo dost, tak byste měla odejít. Pokud nemáte sílu, tak se na mě obraťte formou osobní konzultace a já vám rád pomohu, abyste to zvládla.
    petra103 Prosinec 3, 2012

    chtela bych se zeptat,bude to za 2.mesice za 3 dny s ženatým mužem,a dnes mi vzal mj prstýnek z rukou a zeptal se mne ze jestli mi pasuje na prste a ja odpovedela ze ano.zeptala sem se ho nac to potrebuje a on: ze mi chce koupit zasnubni,myslite pane doktore ze zenaty chlap muze oslovit tak řikajíc rozvrdenou ženu ikdyž je ženaty?posleze by se rozvedl,ale jestli to jde když mi koupi zasnubni prstynek ,a pak by se rozvedl.nemam vtom jasno a on to take sam nevi ci to tak jde pokud mi nabidne prstynek ikdyz je zenaty,je pochopitelne ze se pak rozvede,ale chce to čas,knicemu ho nenutim,jen chci vedet co to znamena když mi da dřiv zasnubni prstynek a on je ženaty.dekuji za rozhovor….
      Karel Chába Prosinec 5, 2012

      Dobrý den, ano může, v tom mu nikdo nemůže bránit, nicméně nemůže si vás vzít.
    anonymka Leden 17, 2013

    Dobry den,jsem 3.měsíce s ženatým mužem,nežijeme spolu,jen se stýkame.na začatku bylo vše krásné ikdyž i do ted,jen bylo občas pochmurno,nemel cas atd,nebo jsme se vidavali jak mu to jemu vyhovuje.Nechavala sem tomu volný průběh,az do nedavna kdy sem mu napsala co s tim rozvodem,a on na to:A copak s rozvodem v tom na me netlac,a ja mu odpovedela:jen se ptam, a ničeho te netlacim,ale dlouho čekat taky nebudu…jen at víš. Potom uz nenapsal nic.3-4 dny mi pak psal ze me miluje,sice predtim mi to psal taky,ale malo a co vlastne dela atd. a ted mi napsal ze me mocinko miluje a ze jsem mu otevrela oci uplne a ze mne chce videt.,co to znamena ,ze by rozvod? nebo ma na mysli neco jineho semnou ?
      Karel Chába Leden 22, 2013

      Dobrý den, nechci vám brát iluze, nicméně, nikomu bych nedoporučoval, aby se rozváděl po třech měsících mileneckého vztahu. Proč? Prakticky se neznáte, což mimo jiné vyplívá z modelu/způsobu vašeho „vztahu“. A druhý hlavní důvod je, že jste zamilovaní. V období zamilovanosti by se nikdo neměl brát, respektive rozvádět. Proč? To se dočtete v tomto článku http://www.partnerske-vztahy.eu/zamilovanost/ . Co to znamená? Na 90% nic racionálního, nic, z čeho by se dalo něco odvozovat, jen to, že je vámi poblouzněn. Doporučuji vám, abyste nedopadla tak, jako velké množství žen, které mají poměr s ženatým mužem, abyste nic neočekávala a jen si užívala přítomné chvíle. Váš současný přístup pro vás může být sebezničující.
    Anonym Leden 22, 2013

    Dobrý večer, už skoro 2 roky „chodím“ s ženatým a starším chlapem o 14 let. S manželkou te´d nežije, pronajal sipro sebe byt. Nežijeme spolu, navíc jsme se dohodli, že kvůli dětem a okolí, jelikož jeho manželku znám, budeme náš vztah ještě rok tajit, abych z toho nevyšla jako ta mrcha. Předtím jsem byla 3 roky s ženatým, ale z mé strany láska vyprchala, jelikož mi pořád sliboval, že se rozvede. Nakonec manželku opustil, ale rozvod se ještě nekonal. To znamená, že jsem 5let neměla normální vztah a nemůžu unést to, že budu ještě čekat. Navíc cítím, že už to není jako dřív a jeho slabé stránky mi vadí. Také jsem si začala se svobodným a bezdětným chlapem podobného věku, je mi 25. Nevím co dělat
      Karel Chába Leden 25, 2013

      Dobrý den, je otázkou, čeho se bojíte, co vám chybí (nemusíte si toho být vědoma), že si vybíráte takové muže. Doporučil bych vám, abyste mě navštívila a abychom zjistili, podle jakých filtrů si vybíráte partnery a proč, co s tím udělat, abyste to mohla změnit, pokud byste chtěla to měnit. To vám vše objasní a vyplyne z toho, co máte dělat.
    Iva Duben 1, 2013

    Mam půl roku vztah se zadaným mladším muzem,neni ženatý,ale má s přítelkyni dítě.Tvrdí,že nechce o mě přijít a že čeká,až ho přítelkyně opět bude při hádce vyhazovat,stále se prý dohadují.Před 2mesici ji dal druhou sanci,protože ho podezirala z nevěry a fyzicky ho napadla.Mám prý vydržet a budeme spolu,poraďte prosím,zda to má budoucnost.Milujeme se a je nám spolu moc hezky.Dekuji
      Karel Chába Duben 3, 2013

      Dobrý den, ne, nemyslím si, že to myslí vážně. Muž, který to myslí vážně, se chová aktivně, hledá možnosti a řešení. Pokud čeká na hádku, tak situaci nemá pod kontrolou a nechává to na někom/něčem jiném, to vypovídá za vše. Navíc, pokud čeká na hádku, aby měl sílu to udělat, tak se stane to, že v momentě hádky řekne, že odchází, ale až odezní negativní emoce, tak si vše rozmyslí. On na to teď nemá sílu a mylně věří tomu, že hádka mu jí dodá.
        Iva Duben 8, 2013

        Děkuji za odpověď,myslite,že tu silu někdy dostane?Je zrozencem znameni Váhy.Nerada bych tento vztah ukoncovala razne,protoze si dobře rozumime,doplnujeme se.Neni to prostě jen intimní vztah.Nechci na něj nepřiměřeně tlačit,ale mám mu dát nějaké ultimátum?Děkuji za odpoved
    petrryss Červenec 5, 2013

    Dobrý den jsem zklamaná životem a rada bych už byla konečně stastná,ale nevim si rady jakou cestou se

    mam vydat.Mam dva muze a nevim pro koho se rozhodnout a kdo je skutecně ten pravy pro muj budouci život.

    jeden je zamožnější , krom toho ženaty ( ani nevim či se bude chtit rozvest,hraje v tom majetek) ma penize a s detma to moc neumi -( Miroslav nar. 15.8.1969) vice k nemu citim, nez ktomu druhemu.Oba mne milují.

    Druhy je zadluzeny,penize nema,ale k detem se chova hezky.je rozvedeny.(nar. Bohuslav 18.9.1979),je to pro mne složita situace a opravdu si

    nevim rady pomozte,-já Petra nar. 10.3.1976,dekuji za odpoved.Hezký den

      Karel Chába Červenec 9, 2013

      Dobrý den, pokud jste zklamána životem, tak vám nedoporučuji, abyste to řešila tím, že se budete rozhodovat, kterého si vyberete. To celé vypovídá o tom, že doufáte v to, že vás druhá osoba (a je úplně jedno, kdo to je) zachrání. Nezachrání. Musíte si chtít pomoci a postavit se tak pevně na nohy, že budete spokojená sama za sebe a se sebou. Výběr partnera pak bude podle jiných kritérií, které zde navrhuje a půjde především přes srdce. Doporučuji vám, abyste si přečetla vše na tomto odkazu a zamyslela se nad tím, co pro sebe začnete dělat http://www.eftpsychologie.cz/rubriky/sebevedomi-a-sebeucta/ . Co se týká vašeho dotazu, tak bych doporučoval, abyste si s každým co nejpřesněji ujasnila, kdo co chce a může udělat. Vy se rozhodujete a nevíte, jak se k tomu např. ten ženatý postaví (rozvod) a to je špatně pro vaše rozhodování. Zařiďte se dle tohoto článku http://www.partnerske-vztahy.eu/partnerska-dohoda .
    Lenka Duben 12, 2014

    Dobrý den,mám 10 měsíců vztah se ženatým.Před ním jsem měla 7-letý vztah,který byl partnerem ukončen právě kvůli němu.Říkala jsem si,že si budu užívat vše tak jak je a časem se uvidí, ale přestávám to zvládat.Se svou manželkou žije 18 let.Mají dospělou dceru a 8 letého postiženého syna.Říkal klasicky,že už jsou jako dva sourozenci,že si nerozumí,že o něj jeho žena nejevila dostatečný zájem,tak už k ní nic necítí.Měl už v průběhu života několik milenek.Prý jsou spolu už jen kvůli dětem(to vím i od ní).Jenomže rozhodli se zachránit manželství.Chodí do poradny,přesto je pořád semnou,což nechápu.Říkal,že mu každá dává něco,že se bojí riskovat a ženechce nikomu ublížit.Nevím,zda to ukončit.Děkuji
      Karel Chába Duben 15, 2014

      Dobrý den, myslím, že z toho, co píšete, je hodně jasné, že pokud nechcete být věčně ta druhá, tak byste to ukončit měla.
    Nikola Červenec 25, 2014

    Dobrý den, 4 měsíce mám vztah se ženatým mužem..zatím jsme se ještě nebavili o budoucnosti, rozvodu apod….nechávám tomu volný průběh, říkám, si že to trvá krátce…dlouho jsem si držela odstup, až jsem nakonec podlehla…chtěla bych se zeptat, možná to nebude napsáno úplně nejlépe, ale kolik bych mu měla dát času, než s ním začnu řešit budoucnost, tedy jak dlouho čekat, pokud sám nepřijde s nějakým návrhem….a jaká je vůbec pravděpodobnost, že se rozvede, jelikož jak to tak pozoruju, tak většinou se muži vrací k rodině..dá se na to všechno nějak odpovědět? děkuji
      Karel Chába Červenec 29, 2014

      Dobrý den, cca 6 – 12 měsíců bych vám doporučil ho nechat a dát mu prostor. Stejně tak cca kolem jednoho roku je průměr, kdy se muž buď rozhodne a odejde nebo je to nekonečný příběh slibů.
    jana Listopad 12, 2014

    Dobrý den. Miluji tajně 5 let mladšího, ženatého tatínka dvou dětí. Úspěšně jsem se mu bránila, ale nakonec se naše cesty prostě překřížily. Je to tři dny, kdy to začalo se vším všudy a velmi intenzivně. Je hodný, pozorný, milý, pracovitý, ale ženatý. O budoucnosti se nebavíme, nechci ho rozvádět, ale mám tam city. Dnes jsem rozhodnuta to zavčasu ukončit, než se bezhlavě zamiluji a on mě pak následně napíše, nebo zavolá, že končí. (to už jsem zažila). Chci se zeptat, možná naivně. Stává se, že pokud žena vydrží, rozejde se s ženatým mužem a prostě se úplně odtáhne, že se ten muž časem třeba rozvede a s vyřešenou minulostí se k milence vrátí? On nikdy nic podobného nezažil a dost se trápí.
      Karel Chába Listopad 14, 2014

      Dobrý den, pokud se ptáte takto obecně, tak odpovím ano. Stává se to. Nicméně ta šance je malá.
    Lena Leden 29, 2015

    Dobrý den,
    jsem rozvedená ,37 let, 2 školní děti.Seznámila jsem se s mužem (54 let) ještě v době, kdy byl ženatý.Náš vztah se provalil zhruba po 1 měsíci, jeho manželka mluvila s přítelem posléze i se mnou a chtěla,abychom se rozešli.To jsme neudělali, naopak mě přítel vzal na luxusní dovolenou i s jeho synem (kluk se s námi moc nebavil). jeho žena pak kontaktovala i mého bývalého muže, což pro mne pak bylo zdrojem problémů.Pak po 2 měsících jeho žena podala žádost o rozvod, přítel se rozvedl.Teď řeší majetkové vyrovnání, protože je docela bohatý a pokouší se odklonit majetek. jeho děti mne nenávidí a dávají to najevo. S přítelem spolu nebydlíme, ale stýkáme se o víkendech,máme budoucnost?
    Magda Únor 9, 2015

    Dobrý den,
    bohužel i mně se to stalo, neplánovaně, náhle, přišlo jako blesk z nebe …vztah se ženatým mužem o 25 let starším. Okouzlil mě vším, shoda v mentální i fyzické rovině. Skvělý sex. Jsem spolu přes rok, stále více mi však začínají vadit mantinely, které náš vztah vymezují – nemožná společná dovolená, setkání přizpůsobené jeho termínům ap. Vím, že bych měla být racionální, vztah ukončit. Vím, že on zůstaneta tam, kde je, u své manželky. Nicméně….. sex funguje jako s málokým, nikdy jsem si nemyslela, že právě toto bude důvod, který mi bude bránit vztah ukončit….. fyzická přitažlivost a chemie, která s námi vždy zatočí. Jak z toho ven ?
      Karel Chába Únor 12, 2015

      Dobrý den, vždy jsou v této situaci nevědomé důvody – motiv, který vám brání v tom, abyste udělala, co považuje za správné. Doporučuji najít motiv a vyřešit ho. Je na nevědomé úrovni. Logikou ho neobsáhnete. Rád vám pomohu.
    Simona Duben 12, 2015

    Dobrý den. Mám milence který má partnerku s kterou si prý moc nerozumí, nespí spolu a nemá sní děti. Jsem snim skoro 6 let a už se bavil i o budoucnosti a dokonce i dítěti jenže se ted odtáhnul a je pořad s jeho přítelkyní a změnil i přístup ke mě sex nevyžaduje a setkání také ne. Ona je na něj dost přísná, je tak trochu podpantoflák, mam také zpřísnit a jak? Už jí byl nevěrný a ona to zjistila proto je na něj přísná. Říkal mi že mě miluje atd. Nevím jak dál trápí mě to, mám ho ráda. Moc vám Děkuji za odpověd.
      Karel Chába Duben 16, 2015

      Dobrý den, můžete to zkusit, ale myslím si, že to fungovat nebude. On nemá jasno v tom, co chce, a proto se chová, jak píšete a ze své slabosti není schopen udělat jasné rozhodnutí, za kterým by si stál. Vy sama byste měla zvážit, zda chcete za těchto okolností čekat na takového muže.
    Lucie Květen 19, 2015

    Dobrý den, chci se zeptat, půl roku jsem měla milence, má 2 malé děti, tvrdil, že vztah jim fungoval, ale že se mnou si rozumí víc, já mám malého syna a žiji v nefunkčním vztahu, rozhodli jsme se, že spolu budeme žít, můj současný přítel začal prosit ať ho neopouštím a že se ve všem změním, jeho přítelkyně mu řekla, že počká až se odmiluje, toto zkomplikovalo situaci, můj milenec stále tvrdí, že chce ženu opustit a že by s ní byl pouze z lítosti. Mám svému příteli věřit, že se změní, mám zničit jeho fungující vztah a mému nefunkčnímu nedat šanci? Bojím se, že nevydržíme nápor našich současných partnerů, jak toto může dopadnout?
    Dana D Červen 9, 2015

    Dobrý den jsem vdaná 6let a mám dvě děti,pul roku mám mimomanželský vztah s mužem který má také dvě malé děti spousta věci zájmů nás spojuje, postupně sme si z pozice milenec milenka vybudovali krásný vztah, rozhodli jsme se být spolu oznámili vše doma a najednou se partner nemůže rozhodnout být se ženou, kterou nemiluje jen kvůli dětem s nebo se mnou ale co když nám to nevyjde rozbijeme dětem rodiny zbytečně,me manžel opustil nemůže být s někým kdo miluje někoho jiného ja mám jasno chci byt šťastná a tak budou šťastní i moje děti,je mi 30 s nechci žít jako spolubydlící.Ale co když partner zůstane, já zustanu na vše sama?! Věřila jsem v naši společnou budoucnost.Vim ze me miluje já jeho.
      Karel Chába Červen 11, 2015

      Dobrý den, jak píšete, když budete šťastná vy, tak i děti. A to je ta podstata. Když tedy nebude chtít najít odvahu ten muž, aby odešel k vám, tak si časem nejdete jiného. Vše je jen na vás. Když to nevzdáte a půjdete si za svým cílem, tak to tak bude. Nejde tedy o to, co udělá on, ale o to, co vše jste ochotná udělat vy. Věřte si, a vše bude, jak chcete.
    Dana Září 10, 2015

    Dobrý den, zajímá mne Váš názor. S přítelem (ženatým) jsme spolu 11 let, zprvu jsme byli oba zadaní, já mám dvě děti, rozvedla jsem se velmi brzy po našem seznámení, přítel má taky dvě děti, je o 20 let starší. Mě je 36. Náš vztah je moc hezký, jeho žena má přítele – kamaráda, trávíme spolu hodně času, sport, dovči, i d dětmi, ale přesto mě trochu trápí, že se nerozvedou. Jsou kamarádi, vidí se max.2x do týdne, ale ani spolu extra nekomunikují, když to tak sleduji, tak mě až překvapuje, co si ani ohledně dětí neřeknou, nepovídají si. Podnikají spolu, ale to my dva taky už. Mě je vlastně takto dobře, každý máme své zázemí, vidíme se skoro denně a máme společné přátele, všichni o nás ví.
      Karel Chába Září 17, 2015

      Dobrý den, měl by vám to vysvětlit, proč to tak je. Jistě to má nějaký důvod, že se nerozvedou. Je jisté, že jde jen o emoční záležitost z vaší strany, a že je nutné se zamyslet více do hloubky nad tím, čím a jak přesně se cítíte ohrožena. Co si o sobě negativního myslíte, že vám to vadí, atd. Tam je ta hlavní příčina. To je nutné hledat.
    Anonym Září 26, 2015

    Dobry den,zacala jsem vztah se zenatym muzem.Chtela bych vedet jak poznam ze me miluje?
      Karel Chába Září 29, 2015

      Dobrý den, to je u každého jinak. Vše vychází z vás. Z toho, co vy považuje za důkazy lásky. Někdo řekne, že je to, když nespí s manželkou a někdo, když se rozvede a bude jen s vámi. Navíc nevím, jaká je mezi vámi dohoda. Co kdo z vás očekává od mileneckého soužití.
    Vera Říjen 17, 2015

    Dobry den.Je mi 46 on 51.Zamilovala jsem se asi pred rokem do zenateho muze hodne pracovne vytizeneho.Pracuje asi na ctryrech stanovistich v republice .Abychom mohli byt spolu ,tak jezdim za nim do prace asi tak jednou tydne za 14 dni a jsme spolu na hotelu.Pritom bydlime od sebe asi 15 km.Chtela bych se zeptat zdali se takova nevera provali kdyz je mimo teritorium manzelky.Je to hrozne co pisu ale byla jsem taky podvadenou manzelkou a vim co to je.Miluji ho a mam v sobe pocit ze pro ten vztah delam vic nez on.Citim ze se moc nesnazi a je to jen na me.Uprimne se chystam najit jineho muze zamilovat se a opustit ho ikdyz mi pise ze me potrebuje vic nez si myslim ale to mi prece nemuze stacit.
      Karel Chába Říjen 23, 2015

      Dobrý den, to nemohu vědět, zda se to provalí. Ano, je možné, že tomu dává méně a je to logické, když má ženu. Nikdy pro něho nebudete ta jediná a nejdůležitější. Jste pro něho „jen“ milenka a to sebou nese některé věci. Měla byste to ukončit, když vám to nevyhovuje a nevinit ho ze své nespokojenosti s ohledem na to, že je ženatý a zařídit si svůj život dle sebe. Za svůj život si nesete odpovědnost jen vy sama. Pokud budete vidět problém v druhých, tak se nemůžete posunout a být spokojená.
    jedna z vas Říjen 22, 2015

    Už pár dní sledujem stránky s tématikou zadaných mužov, keďže práve som porozchode s jedným z nich a hladam odpovede, preco sa rozhodol tak ako sa rozhodol. Priatel ma partnerku 16 rokov, deti tam nie su ziadne, vraj si ich s nou ani predstavit nevie. Samozrejme, bolo tam vsetko ako si nerozumeju, ako uz len spolu ziju, ako som pre neho laskou zivota, ako by sa konecne chcel ozenit a mat deti so mnou, chodi…trvalo to dva roky, kym som ho dokazala postavit pred rozhodnutie. Bud to vsetko co je medzi nami alebo nic. A viete co? Povedal mi aby sme ostali priatelia. Takže takto skončia všetky tie zivotne lasky zadanych mužov, radim vsetkym, chodte z toho prec. Su to nevyrovnani zbabelci
      Karel Chába Listopad 1, 2015

      Dobrý den, chápu vaší bolest a zklamání. Nicméně svým postojem, který jste zaujala, škodíte jen sobě. Bylo vaším rozhodnutím si začít s tím mužem a musíte tedy převzít plnou odpovědnost za své činy. Proč to píši? Protože když budete sebestředná (je to přirozené a není to myšleno hanlivě), tak se budete udržovat ve své bolesti a nikam se neposunete. Myslete tedy na sebe a pracujte na sobě. To jediné vám pomůže. Nazývat muže tak, jak to děláte vy, ukazuje na vaši nevyrovnanost.
        jedna z vás Listopad 1, 2015

        ďakujem Vám za odpoveď. Pre mna to bolo kamaratstvo na zaciatku, az potom prisla laska. Ako kazda milujuca zena, som po takom čase chcela vedieť na com som, ci su to len slova alebo je to skutocne medzi nami. Ukazalo sa, ze len slova to nie su, ale nema dost odvahy, aby si vyriesil to co ma. Preto som pouzila take pomenovanie. Ale mate pravdu, musim zapracovat aj ja sama na sebe a na svojom sebavedomí, aby som už v takýchto vodách nehľadala. Ďakujem ešte raz
    ivana Říjen 26, 2015

    Dobry den,ja rozvedena on zenaty,laska na prvni pohled-ta prava.Nejprve vse krasne,pak prichazely vymluvy-cca po 6ti letech,kdyz mel prijet,ja si myslim,ze to byly vymluvy-vse preci jde,kdyz se chce.Prace,shnih,pak oprava auta,pak zas neco.Stale nme utvrzoval,ze me miluje,ze jsem jedina-.zacalo to mezi nami ochabovat,prestal posledni rok jezdit a i kdyz byl pracovne v Praze a ja to vedela,neozval se,duvod neznam,ze pry to bylo slozitejsi.Duvod proc nepise a neodepisuje byt na 1smsku v mesici-nema myslenky na psani a kdyz napisu ani neodpovi,tvrdi,ze doma mu to stejne nefunguje.poradte,co s tim.Psat a nebo nepsat a nezjistovat duvody,mam obavy ze mi lze a je to uz v haji.poradite…
      Karel Chába Listopad 1, 2015

      Dobrý den, především byste měla přiznat, že milenecký vztah je záplata, náhražka a neočekávat, že když neumí vyřešit manželství, tak bude umět řešit vaši situaci. Pokud to, co popisujete, trvá týdny, respektive měsíce, tak přestává mít zájem. Doporučuji mu napsat upřímně, co cítíte, chcete a požádat ho o to samé. Když napíše, tak budete vědět dle obsahu, co se děje a když ne, tak to také bude jasné.
    anonym Květen 3, 2016

    Dobrý den, pár měsíců se scházím s mužem, který je oficiálně zadány. S přítelkyní má několika měsíční miminko, pro kterou by udělal vše. Už od začátku však mají problémy, konflikty, pořád se hádají. Je s ní kvůli dceři, alespoň tak mi to tvrdí. Nežijí spolu, každý bydlí v jiném městě. Řekl mi to již na začátku, že má dítě, nic netají. Tohoto muže miluji a zajímalo by mě, zda je tam nějaká šance. Jaký je Váš názor? Děkuji
      Karel Chába Květen 4, 2016

      Dobrý den, myslím, že on vám jasně ukazuje, jak je/není schopen řešit problémy a jak je emočně „silný“. Můj názor je, utečte.
    Marie Srpen 3, 2016

    Dobrý den.Nechci se rozepisovat o vztahu s ženatým mužem který mě předvedl ohromnou lásku,mě musel přesvědčit,všechno měl v hlavě vyřešené.Já 30 let vdaná,on taky tak,Byla jsem velmi uzavřená,neměla jsem špatné manželství jen mě ovlivnilo spousta nepěkných věcí v životě.Nemoc manžela,pak dlouholetá nemoc a umrtí syna.Chci jen naznačit že nejsem naivní,nedala jsem se lehce bez přemýšlení.Oba jsme vztah přiznali.Ted už je to podobné jak u ostatních žen.Bydlím v bytě sama,chlap panikaří,nedokáže řešit.Nepoznávám jeho chování.Musím ale napsat že čekal na klid a dohodu s manželkou.Mám za sebou roční pronásledování,nevěřil že by to bylo od jeho ženy.Vím co mám dělat ukončit,ale potřebuju pomoct.
      Karel Chába Srpen 8, 2016

      Dobrý den, je dobře, že si přiznáváte, jak na tom jste. Kvituji váš názor a podporuji vás v tom, abyste vyhledala odbornou pomoc a vyřešila to. Rád pomohu osobně.
    Martina Srpen 14, 2016

    Dobrý den, mám 3 měsíční známost s mužem o 20 let starším. Je mi 47. Já jsem sice rozvedená, ale s ex bydlíme ve společné domácnosti. Staráme se společně o 15 letého syna, který náš rozvod těžce nesl. Přítel je také ženatý má dospělou dceru, která je o něco málo mladší než já. Opravdu jsem se do něho zamilovala a myslím, že i on mě miluje. Mě ale už nestačí setkávat se jednou za týden a ještě jen na pár hodin. Chci více. Přítel říká ať si užívám toho co je teď a mám z toho radost. Nevím co si o tom myslet. On zřejmě nechce nic řešit, nebo mu jde zřejmě jen o sex. Nevim jestli to ukončit nebo si užit alespoň těch pár chvilek.
      Karel Chába Srpen 18, 2016

      Dobrý den, buď více nechce, i kdybyste žila sama, anebo nehodlá více do vztahu investovat, když sama nemáte vyřešený svůj život.
    Monika Srpen 18, 2016

    Dobry den.Mam dotaz,po provalene 3lete nevere jsem jeste manzelovy dala 3 mesice sanci,ale moc jse k tomu nestavel jako chlap ktery by mel resit tenhle problem.Nasledovne jsem v unoru manzela vyhodila,a on se nastehoval k milence.Je to jiz pul roku co s ni bydli,ale rozvadet se nechce ze to nepovazuje za dulezite.Ja chci vse ukoncit,ale on vubec nic neresi.Jak mam dale snim postupovat!Myslite ze by nas vztah mel jeste sanci?Byly jsme spolu 22let.Dekuji za vasi odpoved.
      Karel Chába Srpen 22, 2016

      Dobrý den, když nechce, vztah by byl velice nekvalitní. Co se týká rozvodu, jeho souhlas nepotřebujete. Vy ale musíte být ta, která žádost podá.
    Zdenka Září 18, 2016

    Přes 5 let jsem ve vztahu se ženatým mužem.Nekolikrat jsme se rozešli a vždy pak slibil ,že bude řešit rozvod.Ma u mě nějaké své oblečení a osobní věci.Tvrdi,ze s manželkou od února nekomunikuje a své ,již dispele,děti celou tu dobu nevidel.Nechce se mi věřit,ze ani jeho žena nic neřeší a je jí to jedno,jak přítel tvrdí.Pred dvěma měsíci mi řekl,ze už nebude nic odkládat a rozvod podá.Do dnešního dne se ale nic nestalo a vše je při starém.Pritel dělá na montazich a je hodně pryč.Hovory o jeho rodině jsou strohé.Nejsem šťastná a nějak tak cítím že mi i lze a chci vztah ukončit.Vim,ze to nemá budoucnost.Jen potřebuji odvahu,abych se znovu nevrátila a konečně vydržela.
      Karel Chába Září 19, 2016

      Dobrý den, zcela vás podporuji v tom, abyste to ukončila. Máte mé sympatie. Nicméně to asi nebude stačit a doporučuji vám, abyste se se mnou spojila za účelem osobního setkání. Jedině tak jsem schopen vám pak pomoci.
    Pavla Listopad 3, 2016

    Rok a půl jsem měla vztah se ženatým mužem (děti 13+18let).Hned ze začátku láska jako trám.Vše dokonalé,jeho přístup,povaha,zájmy.V sexu pohádka.S ženou prý se odcizili,žili prý jako sourozenci,a on to prý držel hlavně kvůli dětem.Kvůli vzdálenosti jsme za sebou jezdili 1-2x týdně.Žena nic netušila.Byly také dovolené,víkendy,vše.Před 4měsíci jsme spolu začli bydlet (ženě řekl, že si dají pauzu-to jsem se dozvěděla až nyní).Přes některé neshody jsem byla šťastná.Před týdnem to prasklo a dva dny na to se vrátil k rodině.Je pravda,že jsem mu něco vyčítala,např. děti, že proč platí to a ono.Neměla jsem.Toto vše mi vyčetl,že byl důvod proč se vrátil.Jsem na dně.Miluji ho nejvíc,nevím co mám dělal
      Karel Chába Listopad 7, 2016

      Dobrý den, není důvod mu nevěřit, že mu vadilo vaše chování, nicméně je to určitě tak, že když to prasklo, tak si teprve zcela uvědomil realitu. Jinými slovy nevěřím, že byl opravdu pevně a jasně přesvědčen o tom, že chce odejít od ženy.
    Veronika Listopad 21, 2016

    Dobrý den, asi před rokem jsem si začala v práci s ženatým mužem který je o 24 let starší.Začalo to nevině,sem tam dotek,neustálé úsměvy až mi jendou řekl jestli mu dám pusu.Po půl roce mi napsal že bezemě nemůže žít.Pak nás málem nachytal můj již bývalí přítel a najednou se to začalo lámat.Ještě asi 3 měsíce bylo vše krásné,ale pak se mi začal vzdalovat,vyhýbat a došlo to tak daleko že dnes se na mě pomalu ani nepodívá.Tvrdí že by se znova do mě zbláznil.Někdy mluvíme a smějeme se jako dřív.Z dřívějších polibků jsou jen letmé pusy při odchodu z práce.Když si s ním chci promluvit tak uteče.Uplně se uzavřel.Tvrdí že nemá čas.Když mu ale řeknu ať to ukončí,tak nechce.Miluju ho a nevím co dělat
      Karel Chába Listopad 23, 2016

      Dobrý den, vše nejde napravit. Možná už to lepší nemůže být a vy to máte přijmout. Ať tak či tak, čím více budete tlačit, tím to bude horší. Doporučuji, abyste se více odtáhla. Pak uvidíte, co se bude dít. Pokud nic, tak již opravdu nemá zájem a smiřte se tím.
        Veronika Listopad 23, 2016

        Děkuji za radu.Dnes se mi podařilo si s ním trochu promluvit.Řekl mi že se nic z jeho strany nezměnilo,ale že se do mě nemůže znova zamilovat protože se bojí že by pak odešel od manželky a vše co vybudoval by zaniklo.Řekla jsem mu že to taky nechci,že mi ke štěstí stačí jeho pozornost a polibky.Řekl mi že ne vždy to jde, protože nejsme vetšinou sami,ale dříve si vždy chvilku a nějakou výmluvu našel.Snažím se trochu odtáhnout,ale vždy když jsem v pohodě udělá něco co mě úplně odrovná a lítám v tom znova.Dnes jsem po dlouhé době cítila že mě má opravdu rád a bojí se co se bude dít dál když si mě pustí zase k tělu.Po rozhovoru se na mě opět dívá tak jako dřív.Ale jak to bude zase zítra, nevím.
    Petra Leden 8, 2017

    Zdravim.I ja jsem propadla ‚kouzlu ‚zenateho muze.Je mi 21 a on je o 23 let starší.Jsme spolu 5 dni v tydnu 13 hodin denně.Celkem jsme spolu 7 měsíců.Pred 2 měsíci se o všem dozvěděla jeho žena.Zakazala mu vše.Tudiz máme možnost byt spolu jen v praci.Pred tim,jsme byli nerozlucni.Kino,prochazky,společně vecery..dokonce mi rekl ze ja jsem ta kterou miluje a se svou ženou je jen proto,protože musi..Me rekl,ze semnou nemuze byt kvůli věku,a především protože by mi zničil život..vzdy mi rikal jak me miluje a v životě mi neublizi.Kdyz jsme v praci spime spolu,on si užívá me doteky,a vše kolem..uz nevim,jak dal..většinu času jsem tak nestastna a netusim,jak ho přesvědčit aby byl semnou..
      Karel Chába Leden 12, 2017

      Dobrý den, on s vámi nebude a vy si to musíte přiznat. Problém tedy jen on není, ale i vy. Jsou věci, které se nedají vyřešit, posunout. Musíme si to umět přiznat a pustit to. Tedy pokud to nezvládáte sama, měla byste vyhledat pomoc. Rád vám pomohu.
    Eli Únor 25, 2017

    Jedno pozvani na kavu se nam vymklo z rukou. Oba mame sve legitimni partnery, obema nam doma vztahy s partnery fungovaly, neco nas k sobe tahlo a porad tahne.On o 16let starsi nez ja, rozvadet se nechceme ani jeden.Bohuzel u me se nevera (tenkrat jen par polibku) provalila a chvilku jsme meli doma Italii, nicmene od te doby mame i s manzelem vztah pekny.S milencem jsme 5 let, ale samozrejme i nas vztah se zmenil a oba bychom spolu radi travili vic casu a zazili spolu normalni partnersky den, vikend, tyden…proto zvazuji moznost, tento vztah ukoncit, protoze tyto moznosti nemame a citim, ze od vztahu ocekavam vic nez smim.Jak na to, abychom byli dal pratele,nechci ho ztratit jako cloveka.
      Karel Chába Únor 27, 2017

      Dobrý den, to bohužel někdy nejde, a když, tak až odezní city. Zde často neplatí „vlk se nažral a koza zůstala celá“. Nicméně samozřejmě se nejdříve zkuste dohodnout, jak byste to praktikovali, a zkuste to. Jaká by byla pravidla. Myslím, že to ale nepůjde. Pak zbývá jen úplný konec, a když se to opravdu vyléčí v duši, tak uvidíte, zda bude zájem se pak přátelsky vídat.
    Lucie Březen 17, 2017

    Manžel 53 let se zamiloval do svobodné holky 28 roků. Jsme spolu v manželství 33 let.Trvá to půl roku po přiznání, vždy odešel,4krát se vrátil a ted zase odešel s tím, že přemýšlí. Tvrdí že nás miluje obě a neví jak se rozhodne.Opustil rodinu, vnoučeta, rodinný dům a keždý den dojíždí k ní 80km do garsonky.Svazuje nás majetek, tvrdí,že se nikdy nechce rozvést a se mnou chce udržovat hezký vztah. Je Workoholik, dělá si co chce, a milence se nějak zvlášť nevěnuje. O víkendu pracuje nebo si zajede sám zalyžovat.Říká,že ona ho miluje a chce ho udělat šťastným.Žije součastností, do budoucna nechce vůbec myslet. Prosím,jak takový vztah může zkončit, jak dlouho může trvat? Je to napořád? Děkuji
      Karel Chába Březen 20, 2017

      Dobrý den, to je u každého jiné. Já bych to viděl na půl roku až dva podle toho, co o tom muži píšete. Nicméně záleží na tolika faktorech, že se to nedá předpovědět
        Lucie Březen 20, 2017

        Chce se mnou ale stále udržovat hezký vztah, týden bude bydlet u mě, chce si užít psa a vnoučat,
        na víkend s námi zajede do bazénu, nechce se vzdát rodiny. Pokud ho budu stále chtít, je lepší mu vyhovět, ať je se mnou i s ní, a nebo se s ním nestýkat, ať si sám rozmyslí, kde zůstane.
        Je vůbec schopen udělat nějaké rozhodnutí, když vlastně má vše a nic mu nechybí.
        Přece i pro tu milenku by tato cesta musela být neskutečně těžká.
        Lucka
    Lucie Březen 22, 2017

    Psala jsem 17.3.2017. Ještě bych se chtěla zeptat, může se udržet vztah ženatý 53 let, který se nerozvede a svobodná 28 let. Tuto překážku se dá ustát? Z vaší praxe prosím jsou i tyto případy?
    Kdo většinou tento vztah ukončí? on nebo ona? Mě připadá úplně nemorální do takového vztahu přivést dítě.
    Lucie
      Karel Chába Březen 28, 2017

      Dobrý den, ano může se udržet. Ano, i to se dá ustát, když o sebe stojí. Navíc jako překážku to vidíte vy. Ne nezbytně oni. Nevím, z čeho vycházíte, že by ten vztah měl někdo nezbytně ukončit.
    Karolina Srpen 4, 2017

    Dobrý den,
    chodím s ženatým už kousek přes rok. Milujeme se a jsem zamilovaní. Rozvádí se. Jeho žena už v baráku nebydlí, ale má tam věci. Nějak se nemá k tomu to odstěhovat. Řeší to, ale nic pro to nedělá. Píše přítelovi ošklivé zprávy. Pořád ho nějak otravuje. Mají spolu dvě menší děti.
    Z jeho strany on se rozvádí a z mé strany já stále přemýšlím, a obzvlášť poslední dobou, zda s ním zůstat. Miluji ho, ale nevím, zda snesu, že má dvě děti a i když se rozvod řeší je stále ženatý. Jeho rodiče jsou fajn a chápou rozvod. Ti dva si absolutně nesedli. A další problém je, že on bydlí blízko mé mamky, která to nebere a já tu tudíž s ním bydlet moc nechci. On se odstěhovat nemůže. Poraďte mi prosím
    Werka Únor 2, 2018

    Dobrý den,mám vztah přes 5let z ženatým mužem .Tenkrát to byla náhoda když jsme si spolu začali a hned to vzplálo vášní pořád mi psal jezdil a nějak se to pak obrátilo a ten kdo se vždy první ozve sem já on má manželku jsou pry už rozvedení k vůli úřadům takže pořád jsou rodina jako by rozvedení nebyli mezi námi to vždy i po 5letech v sexu je žhavý ale mě zacalo vadit to že se častěji neozyva říká že když je doma nemůže vi že respektuji jejich manželství ale tím že mě začalo vadit to jeho odsekavani po sms tak se rozešel ted uz sme se 3mesice nevideli a kdyz napíšu odsekne říká ze to ukoncil se mnou ale to už rekl nekolikrat a nikdy nevydržel co delat aby se to obratilo je moc mnou as jisty
      Karel Chába Únor 6, 2018

      Dobrý den, myslím, že nechcete přijmout, že nechce. To, že se už vícekrát vrátil, neznamená, že to tentokrát myslí vážně. Pokud si myslíte, že si je vámi moc jistý, tak se zamyslete nad tím, jak se chováte a čím mu tu jistotu dáváte. Pak své chování změňte a uvidíte, zda se začne chovat jinak.
        werka Únor 6, 2018

        Děkuji za odpoveď , zkouším to změnit neozývám se poprvé už třetí týden ,ale zatím bez úspěchu a hrozně se trápím .Vždy jsem já ten kdo se ozve první a když se začnem zas bavit vlastně hned může úřijet má to jednoduchý jakse říká luskne a má a to bych chtěla aby se změnilo jenže se neozývá už takovou dobu tak nevím co dělat a je to na mě už dost stresující nemůžu ani fungovat v práci

Komentáře

Své komentáře prosím formulujte maximálně do 700 znaků!
Jakmile bude váš komentář zodpovězen, budete upozorněni e-mailem. Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

* povinný údaj